Leia aega mängu jaoks...

laupäev, 26. oktoober 2013

Jalgratta leiutamisest kiletamiseni

Jalgratas, nii tavaline sõiduvahend, aga kujutada oli mul seda paberil oi-oi kui raske. Ilmnes, et mul pole üldse õiget ettekujutust, kus mingi ratta osa paikneb. Rattad all ja juhtraud ees, sadul keskel, see oli selge, aga kuidas ja milliste nurkade all need üksteise suhtes paiknevad, polnud mind kunagi huvitanud. Nüüd aga oli vaja ratast kujutada.  Lõpuks see ratas mul siiski paberile sai - päris rattalt mahaspikerdamise abiga. Peast ei oska ma seda ikka kujutada. Inimesele aga meeldib enamasti  teha asju, mis  neil kiiresti ja ladusalt välja tulevad. Nii ka mulle. Ma ei tundnud mingit vaimustust uuel  õppeaastal uuesti jalgratast leiutamata hakata ja kiletasin valminud pildi mõlemalt poolt raamatukilega. Natuke läikiv jäi, aga see eest peab vastu minu õpetaja-aastate lõpuni. Vajadusel saab kiletatud silte pildile kleepmassi abil kinnitada. Nii saab ajas muutuvat infot vahetada alusmaterjali rikkumata. (Otse paberile kleepides jätab kleepmass aja jooksul paberile inetud rasvased plekid.)

Olemasolevat pilti saab  täiendada erinevate kiletatud detailidega.

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar